Известие

Collapse
No announcement yet.

от полу към пълна синтетика ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Там има много елементи, трудно е да се каже. Вероятно е шарнир, а не тампона. Откачи шарнира и виж дали има луфт или пъхни лост и виж дали мърда. Може да тропа от всичко.
    При мене имаше същу тропане и едно прискърцване. Свалих горните носачи и се оказаха тампоните, който бяха в ужасно състояние - разскъсани, не просто скъсани. Хайде в "Гума Трейд" и вече година и нещо няма ядове. Шарнирите си бяха здрави.

    А конкретно за темата за маслото си я карам с 10W - 40 и съм най-довелен от едно масло с име Comma. А, колега, щом искаш поглезия.
    Алфа...всичко друго е компромис!
    http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
    Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
    Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

    Comment


    • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
      А там не пише ли при по агресивно каране да се кара с Селения рейсинг 10в60
      Пише го и това - 10в60, отдолу, с малки букви, като забележка.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        А там не пише ли при по агресивно каране да се кара с Селения рейсинг 10в60
        Някой може ли да дефинира нормално и агресивно каране? Като чета наоколо имам чувството че карам като пенсионер.


        Comment


        • Ако стрелката на оборотомера по-често се задържа в червената зона, може да се тълкува като агресивно каране.
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
          sigpic

          Comment


          • Скоба за шарнири не ви трябва - единственото, което може да свърши е да развали резбата, ако не сте завили предварително гайка. Докато шенкелът не "пусне" шарнира никаква скоба не ви спасява, а това става с яко натъртване с чук по шенкела. А дали хлопат тампони или шарнир се установява без никакво разглобяване.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
              Съгласно упътването за експлоатация на автомобила, което си върви комплект с колата - SELENIA 20K ALFA ROMEO 10W40

              А гори ли го Селенията 10/40,чувам от някои хора че го горяла
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                Скоба за шарнири не ви трябва - единственото, което може да свърши е да развали резбата, ако не сте завили предварително гайка. Докато шенкелът не "пусне" шарнира никаква скоба не ви спасява, а това става с яко натъртване с чук по шенкела. А дали хлопат тампони или шарнир се установява без никакво разглобяване.
                За скобите не е така.
                Става за секунди, а резбата няма как да се развали. С чук е първобитна работа.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  За скобите не е така.
                  Става за секунди, а резбата няма как да се развали. С чук е първобитна работа.
                  Не се обиждай, но в случая въобще не си в час. Със скобата просто си извадил късмет, не си вади изводи. На първият по-запецнал шарнир ще падне голямо обикаляне с тая скоба. Като разглобиш 200-300 шарнира със скобата си пак пиши.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Не се обиждай, но в случая въобще не си в час. Със скобата просто си извадил късмет, не си вади изводи. На първият по-запецнал шарнир ще падне голямо обикаляне с тая скоба. Като разглобиш 200-300 шарнира със скобата си пак пиши.
                    И ти не се обиждай, но съм разглобил повече от 300. С висококачествена скоба. Натягаш и със съвсем лек удар освободждава. Това е технологията.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                      А гори ли го Селенията 10/40,чувам от някои хора че го горяла
                      Зависи от състоянието на колата - 146-та ми го гори, но при 166 няма такъв проблем.
                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                      sigpic

                      Comment


                      • За справка в Холандия офицялния представител на Алфа Ромео,въобще не работат със Селения 10/40.На парковете им набиват 10/60.Казаха може и 5/40,ако не ти гори масло.На въпроса ако реша,да си хвърля 10/40,понеже това е посочено от фабриканта,ми казаха хвърли си ама гледай да е пълна синтетика,а не полу.Въпроса ми е,Селенията 10/40 полу или пълна синтетика е?Пише че е на синтетична основа,но това не значи че е пълна синтетика.
                        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          И ти не се обиждай, но съм разглобил повече от 300. С висококачествена скоба. Натягаш и със съвсем лек удар освободждава. Това е технологията.
                          Лек удар със зъболекарското чукче (3кг) айде достатъчно.. натягай с висококачествената си скоба някой тънък шарнир, после ще се чудиш защо е като крив макарон ти разбира се ще го натъртиш по шенкела с чука, ама важното е да си правим вятър на устата и момчето да се чуди що не му излиза шарнира, пък уж професори само му дават акъл ..
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            Лек удар със зъболекарското чукче (3кг) айде достатъчно.. натягай с висококачествената си скоба някой тънък шарнир, после ще се чудиш защо е като крив макарон ти разбира се ще го натъртиш по шенкела с чука, ама важното е да си правим вятър на устата и момчето да се чуди що не му излиза шарнира, пък уж професори само му дават акъл ..
                            Щом ти харесва да млатиш чук, нямам против.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Щом ти харесва да млатиш чук, нямам против.
                              Не, аз ги вадя шарнирите с диагностична апаратура много си изостанал с твоите скоби ..
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                                Не, аз ги вадя шарнирите с диагностична апаратура много си изостанал с твоите скоби ..
                                Какво точно те дразни, че си вадя шарнирите със скоба?
                                Това е правилния начин.
                                Добрите сервизи работят със специализирани инструменти, това е истината
                                Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:05.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X